زمان کنونی: 26-04-2018, 07:09 PM میهمان گرامی خوش امدید :       یا    

[-]
جست و جو


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
راهکارهایی برای افزایش فروش
نویسنده پیام
mahsa-nita آفلاین
Junior Member
**

ارسال‌ها: 9
تاریخ ثبت‌نام: Jul 2017
اعتبار: 0
Thanks: 0
Given 0 thank(s) in 0 post(s)
ارسال: #1
راهکارهایی برای افزایش فروش
 
مجموعه راهکارهایی که آژانس دیجیتال مارکتینگ در قالب اینچنین مقالاتی برای توسعه فروش یا افزایش فروش ارائه می‌دهد، معمولا تعدادی راهکار تکرار شونده دارند. شاید مهمترین دلیل این تکرار، فرآیندی باشد که آنها تولید میشوند، که همانا کپی از مقالات موجود در فضای وب یا کتاب های مربوطه است. این مقاله اما سراسر تجاربی است که بارها یکی یا چند گزینه از آنها کسب و کار نوپایی را به موفقیت رهنمون ساخته و یا یک واحد تولیدی را گاهی از شکستی سخت رهانیده است.
 
مجموع این موارد نکاتیست که میتوانیم مدعی شویم بدون توجه دقیق به آنها یا شاهد شکست بوده و یا حداقل به سهمی از بازار، آنچنان که شایسته ی آن هستیم نخواهیم رسید.
 
گام اول: بدانیم که برخی چیزها را نمیدانیم.
 
این معضل معمولا گریبانگیر تازه کارها یا کهنه بازاریابان میشود. قشر اول به خاطر خواندن دو مقاله زبان اصلی و دوم به علت نوعی خودشیفتگی ناشی از مدت زمان زیادی درگیر یک کار بودن. بهترین ایده های توسعه فروش معمولا در بیربط ترین فضاها و در گفت و گو با غیر متخصص ترین ها شکل میگرد. داستانهای زیادی از این واقعه را میتوانید با یک سرچ ساده در وب بخوانید. برای درست دیدن و شنیدن اما لازم است نیاز به آن ابتدا در ما وجود داشته باشد. هرچقدر فروتنی بیشتری داشته باشیم، احتمال صید های ناب تری را برای خودمان فراهم ساخته ایم.
 
گام دوم: بدانیم که با خواندن توانا نمیشویم.
 
کافیست یک آگهی برای جذب یک مدیر بازرگانی منتشر کنید تا شاهد باشید که چه حجم عظیمی از فارغ التحصیلان بازرگانی و بازاریابی به سراغتان می آیند که حتی نمیتوانند خودشان را درست عرضه کنند! اما معمولا میدانند که چطور میتوانند به افزایش فروش شما کمک کنند. شاید آنها بدانند اما باید در توانستنشان شک کنید. اینکه کسی کتابی از فیلیپ کاتلر خوانده باشد به خودی خود او را مناسب این شغل نمیسازد. یکی از دلایلی که اصولا مدیران باتجربه به تحصیل کرده های دانشگاهی ما به راحتی اعتماد نمیکنند همین سیکل معیوب آموزش آکادمیک ماست. به همین دلیل اگر فردا یک بنر تبلیغاتی دیدید که در ازای یک دوره ی آخر هفته قرار است به شما راهکارهای افزایش فروش را آموزش دهد احتمالا با یک کلاس تفریحی روبرو شوید.
 
گام سوم: برای هر کاری از تحقیقات بازار استفاده کنیم.
 
اگر به دنبال یک روند پایدار از توسعه فروش هستید، باید بدانید سلیقه ی شما یا آن بخشی از مشتریان که تا اینجا جذب خدمات یا محصولات شما شده اند، نماینده ی صحیحی برای کل گستره ی بازار نیست. تحقیقات بازار در هر بخش از کار به شما یک نقطه ی دید فراخ تر و دقیق تر میدهد. در حقیقت یک مجموعه ی متوالی از تحقیقات بازار شما را از شر سلیقه ی خودتان که الزاما بهترین گزینه ممکن نیست، نجات میدهد.
 
گام چهارم: قدرت PR را دسته کم نگیریم.
 
ارتباط مناسب با مشتریانی که تاکنون داشته اید حداقل کاریست که میتوان برای حفظ فروش حداقلی خود انجام دهیم. همچنین برای مواجهه با طیف بیشتری از مشتریان که طبعا میتواند به افزایش فروش ما منتهی شود لازم است روابط عمومی تجاری پویا و تعاملی مناسبی را برپا کرده باشیم. بدون این مهم طی این مسیر قطعا در تاریکی خواهد بود و دیر یا زود خوراک چاله های ناخوشایندی خواهیم شد. برای این منظور از متخصصان حرفه ای کمک بگیریم. در حقیقت پرداخت ماهانه به یک متخصص PR تاثیر به سزایی در افزایش فروش ما خواهد گذاشت. آنرا جزو هزینه های قابل چشم پوشی قلمداد نکنیم.

آموزش کتیا


 
20-09-2017 01:06 PM
بازدید از وبسایت این کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
باهاره_یبمی آفلاین
Junior Member
**

ارسال‌ها: 12
تاریخ ثبت‌نام: Jul 2016
اعتبار: 0
Thanks: 0
Given 0 thank(s) in 0 post(s)
ارسال: #2
RE: راهکارهایی برای افزایش فروش
(20-09-2017 01:06 PM)'mahsa-nita' نوشته:  
مجموعه راهکارهایی که آژانس دیجیتال مارکتینگ در قالب اینچنین مقالاتی برای توسعه فروش یا افزایش فروش ارائه می‌دهد، معمولا تعدادی راهکار تکرار شونده دارند. شاید مهمترین دلیل این تکرار، فرآیندی باشد که آنها تولید میشوند، که همانا کپی از مقالات موجود در فضای وب یا کتاب های مربوطه است. این مقاله اما سراسر تجاربی است که بارها یکی یا چند گزینه از آنها کسب و کار نوپایی را به موفقیت رهنمون ساخته و یا یک واحد تولیدی را گاهی از شکستی سخت رهانیده است.
 
مجموع این موارد نکاتیست که میتوانیم مدعی شویم بدون توجه دقیق به آنها یا شاهد شکست بوده و یا حداقل به سهمی از بازار، آنچنان که شایسته ی آن هستیم نخواهیم رسید.
 
گام اول: بدانیم که برخی چیزها را نمیدانیم.
 
این معضل معمولا گریبانگیر تازه کارها یا کهنه بازاریابان میشود. قشر اول به خاطر خواندن دو مقاله زبان اصلی و دوم به علت نوعی خودشیفتگی ناشی از مدت زمان زیادی درگیر یک کار بودن. بهترین ایده های توسعه فروش معمولا در بیربط ترین فضاها و در گفت و گو با غیر متخصص ترین ها شکل میگرد. داستانهای زیادی از این واقعه را میتوانید با یک سرچ ساده در وب بخوانید. برای درست دیدن و شنیدن اما لازم است نیاز به آن ابتدا در ما وجود داشته باشد. هرچقدر فروتنی بیشتری داشته باشیم، احتمال صید های ناب تری را برای خودمان فراهم ساخته ایم.
 
گام دوم: بدانیم که با خواندن توانا نمیشویم.
 
کافیست یک آگهی برای جذب یک مدیر بازرگانی منتشر کنید تا شاهد باشید که چه حجم عظیمی از فارغ التحصیلان بازرگانی و بازاریابی به سراغتان می آیند که حتی نمیتوانند خودشان را درست عرضه کنند! اما معمولا میدانند که چطور میتوانند به افزایش فروش شما کمک کنند. شاید آنها بدانند اما باید در توانستنشان شک کنید. اینکه کسی کتابی از فیلیپ کاتلر خوانده باشد به خودی خود او را مناسب این شغل نمیسازد. یکی از دلایلی که اصولا مدیران باتجربه به تحصیل کرده های دانشگاهی ما به راحتی اعتماد نمیکنند همین سیکل معیوب آموزش آکادمیک آژانس بازاریابی آنلاین ماست. به همین دلیل اگر فردا یک بنر تبلیغاتی دیدید که در ازای یک دوره ی آخر هفته قرار است به شما راهکارهای افزایش فروش را آموزش دهد احتمالا با یک کلاس تفریحی روبرو شوید.
 
گام سوم: برای هر کاری از تحقیقات بازار استفاده کنیم.
 
اگر به دنبال یک روند پایدار از توسعه فروش هستید، باید بدانید سلیقه ی شما یا آن بخشی از مشتریان که تا اینجا جذب خدمات یا محصولات شما شده اند، نماینده ی صحیحی برای کل گستره ی بازار نیست. تحقیقات بازار در هر بخش از کار به شما یک نقطه ی دید فراخ تر و دقیق تر میدهد. در حقیقت یک مجموعه ی متوالی از تحقیقات بازار شما را از شر سلیقه ی خودتان که الزاما بهترین گزینه ممکن نیست، نجات میدهد.
 
گام چهارم: قدرت PR را دسته کم نگیریم.
 
ارتباط مناسب با مشتریانی که تاکنون داشته اید حداقل کاریست که میتوان برای حفظ فروش حداقلی خود انجام دهیم. همچنین برای مواجهه با طیف بیشتری از مشتریان که طبعا میتواند به افزایش فروش ما منتهی شود لازم است روابط عمومی تجاری پویا و تعاملی مناسبی را برپا کرده باشیم. بدون این مهم طی این مسیر قطعا در تاریکی خواهد بود و دیر یا زود خوراک چاله های ناخوشایندی خواهیم شد. برای این منظور از متخصصان حرفه ای کمک بگیریم. در حقیقت پرداخت ماهانه به یک متخصص PR تاثیر به سزایی در افزایش فروش ما خواهد گذاشت. آنرا جزو هزینه های قابل چشم پوشی قلمداد نکنیم.

 


مقاله جالبی بود... دنیای بازاریابی خیلی خیلی پیچیده شده!

مجله پوست تور قبرس دامپزشکی آذروت تور ژاپن تورهای تایلند ثبت شرکت
20-12-2017 12:12 PM
بازدید از وبسایت این کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
foroghkafi آفلاین
Junior Member
**

ارسال‌ها: 17
تاریخ ثبت‌نام: Sep 2017
اعتبار: 0
Thanks: 0
Given 2 thank(s) in 2 post(s)
ارسال: #3
RE: راهکارهایی برای افزایش فروش
کشور اکراین در شرق اروپا واقع است. این کشور با روسیه، مولداوی اسلواکی، مجارستان و رومانی مرز زمینی و با کشورهای روسیه، بلغارستان، ترکیه و گرجستان مرز آبی دارد. پایتخت کشور اکراین کیف و بزرگترین شهرهای آن خارکف، اودسا، دنپر، دانتسک، زاپاروژه، کیروارخ و لوف می باشند. 
میدان استقلال: یکی از بزرگترین و مطرح ترین میدان های کشور اکراین میدان استقلال است که از نظر معماری بسیار زیبا و قدمی است و به قرن هجدهم میلادی باز میگردد ، در روزهای تعطیل محل مناسبی برای تفریح و تجمع توریستها میباشد ، اگر شما تور اکراین را انتخاب نموده اید حتما از این میدان بازدید کنید . 
پادیل: موزه ای زیبا در زیرآسمان آبی که مسافتی در حدود۱۵۰ هکتار از محیطی به زیبایی تابلو نقاشی در جنگلی به نام گالاسوسکا در حومه شهر کیف در نزدیکی روستایی بنام پیراگووا به خود اختصاص داده است.این موزه یکی از بزگترین موزه ها در جهان بشمار می رود که همه ساله گردشگران زیادی در تور اکراین از آن بازدید می نمایند. 

تور ترکیه، تور هند، تور چین ، تور دبی، تور روسیه
20-12-2017 01:57 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
safar24 آفلاین
Junior Member
**

ارسال‌ها: 5
تاریخ ثبت‌نام: Mar 2018
اعتبار: 0
Thanks: 0
Given 0 thank(s) in 0 post(s)
ارسال: #4
RE: راهکارهایی برای افزایش فروش
تور مشهد ارزان از تمام شهر ها
12-04-2018 12:41 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


موضوعات مشابه ...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  چگونه بهترین شرکت را برای سئوی سایت خود انتخاب کنیم؟ mojdehp 0 89 17-02-2018 11:28 AM
آخرین ارسال: mojdehp
  معرفی افزونه های قدرتمند سئو برای گوگل کروم chemistry21 0 85 19-12-2017 10:07 AM
آخرین ارسال: chemistry21
  استراتژی درست برای طراحی سایت جدید balavipourali 3 1,107 17-12-2017 09:49 PM
آخرین ارسال: mosenth
  نکته طلایی برای گرفتن بک لینک و سئو سایت bamana 1 233 21-11-2017 10:09 PM
آخرین ارسال: souri92
  نکته طلایی برای گرفتن بک لینک و سئو سایت bamana 0 189 20-11-2017 11:04 AM
آخرین ارسال: bamana
  برای خرید هاست و دومین چکار کنیم hostcode 0 137 08-09-2017 08:59 PM
آخرین ارسال: hostcode
  فروش هاست با 30%تخفیف در هاستکد hostcode 0 221 11-08-2017 09:57 PM
آخرین ارسال: hostcode
  نرم افزارهای مورد نیاز برای طراحی سایت noyasystem 0 261 06-08-2017 03:35 PM
آخرین ارسال: noyasystem
  چگونه آتوریتی سایت را افزایش دهیم mahsa-nita 0 255 20-07-2017 04:42 PM
آخرین ارسال: mahsa-nita
  افزایش رتبه سایت leylon 0 248 01-07-2017 10:33 AM
آخرین ارسال: leylon

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان