زمان کنونی: 22-04-2019, 11:33 PM میهمان گرامی خوش امدید :       یا    

[-]
جست و جو


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
همزمان با دهه مبارک فجر طرح همراه با مشتریان در نمایندگی‌های ایساکو کلید خورد
نویسنده پیام
youka آفلاین
Posting Freak
*****

ارسال‌ها: 1,592
تاریخ ثبت‌نام: Nov 2016
اعتبار: 0
Thanks: 0
Given 9 thank(s) in 9 post(s)
ارسال: #1
همزمان با دهه مبارک فجر طرح همراه با مشتریان در نمایندگی‌های ایساکو کلید خورد
اتوپارت پرس: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، از ابتدای بهمن ماه سال جاری طرح «همراه با مشتریان» را در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو آغاز کرد.
به گزارش اتوپارت پرس به نقل از روابط عمومی شرکت ایساکو، این شرکت به منظور افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش و در راستای همیاری نمایندگی‌ها و اعتمادسازی دوسویه، با هدف استخراج عارضه‌ سیستم‌های عملیاتی، اصلاح زیرساخت‌ها و بازنگری فرآیندها، طرح فوق را اجرایی کرد.
در طرح مذکور، تیمی از کارشناسان خبره دفاتر منطقه‌ای با حضور در نمایندگی‌های منتخب، به عنوان تسهیل‌گر امور مشتریان حضور یافته و  ضمن ارتباط مستقیم با مشتریان به مشاهده فرآیند ارائه خدمات در نمایندگی‌ها می‌پردازند. این کارشناسان ضمن همراهی با مشتریان و نمایندگی‌ها به بررسی مشکلات موجود در فرآیند پذیرش تا ترخیص و تامین قطعه خواهند پرداخت.
در این طرح که از آن به عنوان «طرح استقرار» نیز یاد شده است،‌ کارشناسان مستقر دفاتر در نمایندگی‌ها، با رویکرد یاری‌رسانی به نمایندگی‌ برای ارائه خدمات با کیفیت بالاتر و تسهیل امور مشتریان هر هفته در یک واحد تعمیرگاهی، حضور خواهند یافت.
لازم به ذکر است کارشناسان مستقر موظفند، در صورت مشاهده موارد خاص در ارائه خدمات، بدون فوت وقت، دستور صدور انجام فوری کار را از مسئول مربوطه در شرکت ایساکو دریافت کرده و آن را در نمایندگی اجرایی کنند. همچنین این کارشناسان حداکثر دو روز پس از استقرار در نمایندگی‌ها، موارد مطرح شده مشتریان را به همراه عارضه‌های مهم و کلیدی شناسایی شده به کارگروهی که به همین منظور تشکیل شده است، ابلاغ خواهند کرد تا فرآیند مذکور به سرعت بهینه‌سازی شده و امور مشتریان در نمایندگی‌ها به سرعت رتق و فتق شود.
گفتنی است اجرای این طرح همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و با توجه به افزایش ترافیک کاری نمایندگی‌ها در پایان سال و نزدیک شدن به سفرهای نوروزی هموطنان، در بهمن ماه سال جاری آغاز شد و پیش‌بینی می‌شود با نظارت و همراهی کارشناسان مستقر، عارضه‌ها و ایرادهای احتمالی موجود در فرآیند ارائه خدمات پس از فروش به سرعت برطرف شده و  رضایت مشتریان به میزان قابل توجهی افزایش یابد.
 
13-02-2019 02:20 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


موضوعات مشابه ...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  اختلال اخیر در گوشی‌های اپل نتیجه آسیب‌پذیری در حوزه تلفن‌های همراه ahmadi_f 0 42 10-03-2019 12:27 AM
آخرین ارسال: ahmadi_f
  با کاهش ۵۰درصدی شکایات رضایت مشتریان از خدمات ایساکو صعودی شد youka 0 47 02-03-2019 01:42 PM
آخرین ارسال: youka
  ایساکو کارشناسان آذکرون را آموزش داد youka 0 58 19-02-2019 05:59 PM
آخرین ارسال: youka
  گوشی هوشمند MAX1، یک پروژکتور همراه با قابلیت ساخت تصاویر ۲۰۰ اینچی majid_e19 0 56 11-02-2019 07:45 PM
آخرین ارسال: majid_e19
  تعمیرگاه‌های مجاز خودروسازان پاسخ مشتریان را نمی‌دهند youka 0 84 04-02-2019 02:57 PM
آخرین ارسال: youka
  امکان اعطای نمایندگی فروش روغن‌های میلرز انگلستان در کشور// میلرز به ایران رسید youka 0 83 02-02-2019 03:59 PM
آخرین ارسال: youka
  مشتریان موتورسیکلت برقی ۲.۵میلیون تومان وام بلاعوض می‌گیرند youka 0 71 28-01-2019 05:12 PM
آخرین ارسال: youka
  در دهمین دوره جايزه تعالی منابع انسانی//نشان تعالی منابع انسانی به ایساکو رسید youka 0 88 19-01-2019 01:59 PM
آخرین ارسال: youka
  سنجش وفاداری مشتریان به خدمات پس‌ازفروش برندهای خودرویی ایران youka 0 103 15-01-2019 03:13 PM
آخرین ارسال: youka
  شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرد: افزایش رضایت مشتریان از خدمات ایساکو youka 0 107 14-01-2019 04:29 PM
آخرین ارسال: youka

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان