زمان کنونی: 21-01-2019, 09:22 PM میهمان گرامی خوش امدید :       یا    

[-]
جست و جو


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تسهیل ارائه خدمات به مشتریان // ایساکو اپلیکیشن کابردی برای ارائه خدمات پس از فروش
نویسنده پیام
youka آفلاین
Posting Freak
*****

ارسال‌ها: 1,472
تاریخ ثبت‌نام: Nov 2016
اعتبار: 0
Thanks: 0
Given 9 thank(s) in 9 post(s)
ارسال: #1
تسهیل ارائه خدمات به مشتریان // ایساکو اپلیکیشن کابردی برای ارائه خدمات پس از فروش
اتوپارت پرس: نسخه جدید اپلیکیشن ایساکو با امکانات جالب و جذاب برای تسهیل در ارائه خدمات پس از فروش، در دسترس مشتریان قرار گرفت.
در حال حاضر بیش از چهار سال از بهره‌برداری این اپلیکیشن می‌گذرد، به صورت مستمر امکانات متنوع و نوینی در آن گنجانده شده و مشتریان خدمات پس از فروش ایساکو با سهولت بیشتری می‌توانند خدمات مورد نظر خود را با استفاده از این درگاه دریافت کنند.
بسیاری از خدماتی که پیش از راه‌اندازی اپلیکیشن ایساکو، با مراجعه مشتری به شبکه نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو و یا تماس تلفنی با مرکز تماس096440 میسر بود، از طریق این اپ و تنها با چند کلیک، به صورت شبانه‌روزی در دسترس مشتریان قرار دارد.
دریافت نوبت پذیرش نمایندگی؛ درخواست اتوکلیک برای تعویض روغن، فیلترها و... در محل مورد نظر مشتری؛ درخواست امداد فوری شامل امدادرسانی به خودرو متوقف، حمل خودرو معیوب به محل نمایندگی‌ها، مشاوره برای رفع ایراد از راه دور؛ امکان مشاهده اطلاعات خودرو و سوابق تعمیراتی؛ مشاهده قیمت قطعات و دستمزد خدمات قابل ارائه در شبکه خدمات پس از فروش از گزینه‌های قابل استفاده در این سامانه است.
همچنین کنترل اصل بودن قطعات خریداری شده توسط مشتری؛ دسترسی به لوکیشن و شماره تماس نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های ایساکو؛ استفاده از ابزارهای مکان محور برای نمایش موقعیت جغرافیایی نمایندگی‌ها و فروشگاه‌ها بر روی نقشه؛ دریافت دفترچه راهنمای مشتریان و راهنمای خدمات گارانتی محصولات ایران خودرو به همراه تصاویر و اطلاع‌رسانی طرح‌های خدماتی نیز جزو سایر امکانات این اپلیکیشن است.
یکی از امکانات جالب این سامانه، دریافت نوبت هوشمند پذیرش در نمایندگی‌هاست، که با توجه به موقعیت مکانی درخواست دهنده صورت می‌گیرد و این امکان وجود دارد که مشتری نمایندگی‌های تخصصی نزدیک به محل مورد نظر خود را در نقشه یافته و نوبت دریافت کند.
پس از ثبت نوبت در نمایندگی مورد نظر، یک پیامک حاوی تاریخ و زمان مراجعه به تعمیرگاه برای مشتری ارسال شده و یک رویداد با امکان یادآوری در تقویم گوشی ثبت می‌شود که نوبت مذکور را به وی خاطرنشان می‌کند. در زمان مراجعه نیز امکان همراهی مشتری تا نمایندگی از طریق نرم‌افزارهای مکان‌یاب بر روی اپلیکیشن ایساکو فعال می‌شود.
از دیگر نکات جالب این سامانه نیز می‌توان به کاربری ساده برای تمام مخاطبان اشاره کرد. تمام قابلیت‌های این نرم‌افزار رایگان بوده و خدمات دریافتی از آن پشتوانه و ضمانت شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) را داراست.
07-01-2019 03:39 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


موضوعات مشابه ...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  نبود شرایط مساعد برای ارتقای توانمندی قطعه‌سازان// واردات 4میلیارد دلاری نتیجه تاخیر youka 0 8 دیروز 05:10 PM
آخرین ارسال: youka
  در دهمین دوره جايزه تعالی منابع انسانی//نشان تعالی منابع انسانی به ایساکو رسید youka 0 6 19-01-2019 01:59 PM
آخرین ارسال: youka
  اختصاصی اتوپارت پرس : خودروسازان بم اعلام کرد// شرایط فروش دی‌ماه جیلی GC6 مدل اکسلن youka 0 9 15-01-2019 04:14 PM
آخرین ارسال: youka
  اجاره لاستیک و قطعات خودرو برای قبولی در معاینه فنی//وانت نیسان آلاینده‌ترین خودرو youka 0 13 15-01-2019 03:25 PM
آخرین ارسال: youka
  سنجش وفاداری مشتریان به خدمات پس‌ازفروش برندهای خودرویی ایران youka 0 9 15-01-2019 03:13 PM
آخرین ارسال: youka
  شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرد: افزایش رضایت مشتریان از خدمات ایساکو youka 0 9 14-01-2019 04:29 PM
آخرین ارسال: youka
  تا حدود دو ماه دیگر// اپلیکیشن اتحادیه تعمیرکاران خودرو رونمایی می‌شود youka 0 15 14-01-2019 02:57 PM
آخرین ارسال: youka
  در نشست خبری بومی‌سازی کاتالیست مطرح شد: مذاکره با دو خودروساز برای تامین کاتالیست youka 0 18 13-01-2019 03:15 PM
آخرین ارسال: youka
  وفاداری مشتریان به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودرو در ایران youka 0 9 12-01-2019 03:17 PM
آخرین ارسال: youka
  10 مقصد مهم برای سفر در سال 2018 saraamini 0 13 12-01-2019 03:13 AM
آخرین ارسال: saraamini

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان